Badanie poziomu satysfakcji klienta
Jako urząd chcemy ciągle podnosić jakość naszej pracy, priorytetowym zadaniem jest zaspokojenie potrzeb i oczekiwań naszych klientów, rzetelne i terminowe załatwianie wszystkich spraw prawnie przewidzianych i statutowo przypisanych Starostwu.
Przeprowadzane badanie ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem. Zgłoszone sugestie i uwagi klientów pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami Powiatu i pracownikami Starostwa.
Przeprowadzane badanie ma na celu zbadanie jakości pracy Starostwa, kompetencji oraz komunikacji z klientem. Zgłoszone sugestie i uwagi klientów pozwolą nam poprawić współpracę pomiędzy mieszkańcami Powiatu i pracownikami Starostwa.
-
Diagnoza satysakcji i oczekiwań klientów Starostwa Powiatowego w Wołominie
-
Raport z badania satysfakcji i oczekiwań klientów
-
Rapot z wdrożenia systemu monitorowania satysfakcji klientów
-
System monitorowania satysfakcji klientów Wydziału Spraw Obywatelskich
-
System monitorowania satysfakcji klientów Wydziału Budownictwa
-
System monitorowania satysfakcji klientów Wydziału Ewidencji Gruntów i Budynków
-
System monitorowania satysfakcji klientów Wydziału Komunikacji - filia w Tłuszczu